Instaweek & pikaiset kuulumiset!

Viikonloppu hujahti ohi vauhdilla! Pitkien lenkkien ja kotijumppailun lisäksi kävin tekemässä salitreenin ja innostuin opettamaan miehelle ja tytölle (jep, miehellekin :D) mm. joogaliikkeita, baletin alkeita ja takaperin- kuperkeikkaa. 😀 Nyt on niska kipeä ja takaraivolla kipeä mustelma, auts. 🙂 Viikonlopun ohjelmaan kuului himosaunomista, kuivaharjailua verenkierron virkistämiseksi ja tortillasushin kokkailua (superhyvää ja terveellistä, kannattaa kokeilla!), jota kokkailen ensi viikolla heti uudestaan. Jotta postaus ei jäisi täysin tyngäksi, on kuvituksena otteita instagramista…

Na%CC%88ytto%CC%88kuva%202016-01-24%20ke

Na%CC%88ytto%CC%88kuva%202016-01-24%20ke

Omakotivalkoinen_87287817.jpg

Na%CC%88ytto%CC%88kuva%202016-01-24%20ke

Na%CC%88ytto%CC%88kuva%202016-01-24%20ke

Leppoisaa myöhäisiltaa kaikille & huomiseen!

Miia_signerina2015.jpg


OKV_INFOCONTACT.jpgOKV_Bloglovin.jpgOKV_Instagram.jpgOKV_Facebook.jpgOKV_Pinterest.jpg

6 kommenttia “Instaweek & pikaiset kuulumiset!

    1. Anne: Teko-ohjeita ja täyteideoita löytää helposti kun kirjoitat Googleen tortilla sushi rolls. 🙂 Oma reseptini on kutakuinkin tälläinen:<br />
      <br />
      – tortillalettuja syöjien mukaan (aikuisen isompi nälkä lähtee kahdella letulla, pienempään nälkään riittää yksi lettu / suu)<br />
      – sushi- tai puuroriisiä (valmistetaan ohjeen mukaan, voi maustaa halutessaan esim kasvisliemikuutiolla)<br />
      <br />
      Täytteet voi valikoida oman maun mukaan, itse tykkään tehdä kasvis-lohirullia<br />
      – kurkkua<br />
      – rapeaa salaattia, esim jäävuorisalaatti tai frisee-salaatti<br />
      – graavilohta<br />
      <br />
      Muita täyteideoita:<br />
      – paprikaa, tomaattia, kanafileetä, jalopenoa (jos tykkää tulisuudesta), oliiveja, fetaa yms. juustoja, porkkanaa, avocadoa…<br />
      <br />
      valmistusohjeet:<br />
      <br />
      Keitä riisi oman ohjeensa mukaan (puuro- tai sushiriisi). Pilko täyteainekset pitkulaisiksi suikaleiksi ja valmiiksi paloiksi. Kun riisi on valmista, laita tortillaletut uuniin lämpenemään, varo ettei ne rapsakoidu liikaa. Täytä lämmin lettu keskeltä ohuella riisikerroksella, laita päälle lohisiivu ja keskelle pitkulaiseksi leikatut kasvissuikaleet. Rullaa tiukaksi pötköksi, kostuta vedellä letun reunaa sisäpuolelta, jotta tortillasushi-rulla pysyy paremmin kiinni. Leikkaa suuhun sopiviksi annospaloiksi ja tarjoile heti. Kevyttä ja hyvää vaihtelua perinteisille salaattilounaille. 🙂

    1. Anne: Vasabi-tahna sopii todella hyvin. 🙂 Itse olen niin herkkävatsainen että välttelen kaikkea mausteista tai tulista, niin mielelläni laittaisin itsekin tuota omaan tortillasushiini. &hearts;

  1. Teetkö juoksu- vai kävelylenkkejä? Nyt ei tainnut olla vielä kauhean liukasta, mutta liukkaalla kelillä ei itse saa edes reipasta kävelytahtia kunnolla aikaiseksi, kunjoutuu varomaan. Saati juoksua….

    1. Lenkit talvella: Sekä että, vähän säästä ja omasta energiasta riippuen. 🙂 Täällä Helsingissä on ollut kadut suht hyvässä kunnossa, kunhan on pysynyt ns. pääväylien jalkakäytävillä. Tänään kadut ovat niin liukkaat ja jäiset etten lähtenyt lenkkeilemään, tuskin olisin kolmea askelta enempää päässyt liukastumatta ottamaan juoksukengillä. 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *