Reklamaatio Manilasta

Joulukuussa ostamani NetAnttilan ihanat valkoiset Manila-tuolit eivät tykänneet asua meidän perheessä ja päättivät sanoa sopimuksen irti. Reilun kuukauden käytön jälkeen huomasin tuolia pyyhkiessäni että sormi upposi johonkin. Tarkemmin tutkiskeltuani asiaa, huomasin tuolissa ison reiän, saumasta oli lanka katkennut ja sauma repsotti pahan näköisenä. :/

51277d3fc98c7ec566000a4c.jpg

Kävin tarkalla syynillä läpi kaikki muutkin tuolit ja kahdessa tuolissa oli ommel pettänyt. Toinen selkänojan yläsaumasta ja toinen kahdesta kohtaa istuinosasta.

51277d40c98c7e6f3700006b.jpg

51277d43c98c7ec566000a51.jpg

51277d47c98c7e5666000024.jpg

51277d4dc98c7ecf230000d3.jpg

51277d4ac98c7e4b68000030.jpg

Tuoleista tein samantien reklaamaation NetAnttilaan, sillä 139 euron hintainen tuoli on turhan arvokas hajoamaan näin nopeasti. Pari päivää myöhemmin oli posti jo oven takana noutamassa tuoleja tutkittavaksi NetAnttilan takuuosastolle, ripeää toimintaa siis. 🙂

Pari kertaa soittelin Anttilan takuupuolelle kun mitään ei kuulunut ja eilen sain lopulta vastauksen heiltä että tuolit oli tutkittu, vika havaittu ja kaupat purettu. 🙂 Kyseessä ilmeisesti on ollut ompeluvaiheessa sattunut virhe, joko langan kireys on säädetty väärin tai lanka on ollut huonolaatuista. Vastaavia reklamaatioita ei ole enempää tullut näistä Manila-tuoleista, jotka ovat olleet NetAnttilan valikoimissa jo pitempään. Kyseessä on todennäköisesti tämä yhden erän / muutaman kappaleen valmistuksessa sattunut kömmähdys, joka vaan sattui minun kohdalleni. Palvelu pelasi reklamaation suhteen oikein hyvin ja nyt odottelen että maksupalautus näkyy tililläni, noin viikon parin sisällä. 🙂 Loppu hyvin kaikki hyvin siis. 🙂

Tässä oli nyt sitten kauniiden Manila-tuolien tarina, hieman surullinen sellainen joka onneksi päättyi hyvin. 🙂

Miia / Oma Koti Valkoinen - -

6 kommenttia “Reklamaatio Manilasta

    1. Jemina: Näin on. 🙂 Aluksi olin tosi kiukkuinen ja surullinen, mutta nämä Kartellit on kyllä aivan ihanat. 🙂 Ja avartava tuntu on pelkkää plussaa. 🙂 Kartell itseasiassa valikoitui juuri sen vuoksi ettei näissä voi saumat ja ompeleet revetä. 😀

    1. T: En saanut, mutta tämä on minusta ihan riittävä. 🙂 Kunhan vaan palauttavat maksamani summan toimitusmaksuineen niin olemme sujut. 🙂

  1. Itse olen ostanut täältä Oulun kodin1:stä huonekaluosastolta tavaraa ja kaikissa on ollut jotain sanomista. Itse en pidä ketjua mitenkään huonona tai että siellä myytäisiin huonoa tavaraa mutta kaikki mitkä kuuluvat huonekaluosaston valikoimaan on omalla osallani ollut aina jotain sanomista tuotteesta! Outoa. Olen ollut siellä työssäoppimisessa ja hyvän kuvan saanut. Mutta esimerkiksi ostin tarjouksessa 1000e furninovan kulmadivaani sohvan ja kiinnitys mekanismit eivät siinä sohvassa täsmänneet, jouduttiin itse ne siirtämään. Ostin myös tietokonetuolin ja siitä puuttui tietty osa eikä voitu koota sitä. Odotettiin viikko ja sitten saimme tarvittavan osan tuoliin, joka tietenkin piti hakea liikkeestä. Myös saimme lahjaksi Stokken Tripp Trappin vauvasetillä ja sen tukikaaren nahkaosa oli aivan eri värinen ku muu vauvasetti. Sekin saatiin vaihdettua liikkessä, mutta ei ole kiva joka ostoksen jälkeen käydä siellä selvittelemässä asiaa. Sen jälkeen lähetin Oulun huonekaluosastolle sähköpostia, niin sain hyvitykseksi 30euron lahjakortin.

    1. Satu: Minä olen enimmäkseen hyödyntänyt nettikauppaa ja suurinosa tuotteista on ollut ihan kunnossa. Yhden kahvikoneen reklamaation ja vaihdon kanssa jouduin tosin napit vastakkain henkilökunnan kanssa, mutta sekin saatiin lopulta hoidettua kunnialla loppuun. Ja sitten on nämä tuolit NetAnttilan puolelta jotka hajosi ja olkkarin matala pöytä jossa oli valmiiksi kulma rikki, mutta sain parin kympin hinnanalennuksen ja hyväksyin virheen ja pidin pöydän. 🙂 Asiakaspalvelu on yhtä poikkeusta lukuunottamatta toiminut aina moitteetta, ovat olleet ystävällisiä ja ammattimaisia. <br />
      <br />
      Aurinkoa sunnuntaihin! &hearts; &hearts;

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *