Yleensä en blogissani kiukkuile, mutta nyt on pakko saada purkaa tuntoja. Miten voi yhden nettikaupan tilaukset mennäkään toistuvasti näin päin prinkkalaa. Tilasin aivan ihanan tyynynpäällisen H&M:ltä, valkoisen jossa kulutettu musta teksti painettuna etupuolella. Mutta mitä minä sitten sainkaan…
H&M – Mitä ihmettä?
Sain tyynynpäällisen, jossa on vaaleanharmaa teksti. Ärgh, että sapettaa. Vasemmalla puolella olevan päällisen kuvittelin tilanneeni, mutta oikeanpuolimmaisen sain. Tuote on nettikaupan puolella hissuksiin vaihdettu tuotekuvaa myöten mustasta harmaaseen, eikä tuota tummempaa versiota enää valikoimasta löydy.
Ajattelivat kenties H&M:llä että en huomaa eroa? Olisivat edes ilmoittaneet, että tuotekuva jolla tyynynpäällistä asiakkaille myydään, ei vastaa todellisuutta. Tai että he ovat vaihtaneet tuotteen toisen väriseen, kummin päin asia nyt sitten onkaan.
Odotin tätä tyynynpäällistä niin kovasti, koska se olisi näyttänyt alkuperäisen tuotekuvan mukaisessa mustavalkoisessa värityksessään ihanalta olohuoneessa Ylva Skarpin printtitaulujen alla. Harmaalla en sen sijaan tee yhtikäs mitään, joten palautukseen menee.
Pikkutarkka sisustaja
Joku saattaa ehkä ajatella, että olen pikkumainen kun kitisen vitosen tyynynpäällisestä, mutta minulle hinnalla ei ole merkitystä. On kyseessä sitten euron tai sadan euron hintainen tuote, oletan saavani juuri sellaisen tuotteen, jonka olen tuotekuvan perusteella ostanutkin.
Ihan turhaa vaivaa koituu nyt minulle, kun saan täytellä palautuslappua, teippailla pakettia kiinni ja kipittää takaisin R-kioskille, jotta saan lähetettyä tämän takaisin. Mikäli asiasta olisi ilmoitettu minulle ennakkoon (tyynynpäällisen printti kuvasta poiketen harmaa), olisin peruuttanut tilaukseni ja asia olisi ollut ihan ok.
Muutamilla teillä oli tämä kyseinen tyynynpäällinen. Onko teillä minkä värinen teksti? Onko se kulutettu musta, mustanharmaa vai tällainen vaaleanharmaa, kuten minulla?
Tässä vielä kertaus myttyyn menneistä tilausyrityksistäni:
Henkkamaukan tilaus tehty – Nurinaa ja valitusta
H&M Home – Nettitilauksen päivitys
Seuraa myös somessa
Ostin saman tyynynpäällisen postauksesi perusteella ja ihmettelin samaa värieroa. Palautin omani perjantaina koska mustavalkoiseen sisustukseen ei harmaavalkoinen tyyny istu.
Sanna: Voi ei. 🙁 Olen omalta osaltani tosi pahoillani että postaukseni tähden jouduit samanlaiseen palautusrumbaan kuin minäkin. 🙁
Tilasin ennen joulua saman tyynynpäälisen ja minulla teksti on tummanharmaa. Se näyttää kaukaa katsottuna mustalta.
Hemuli: Tuollainen tummanharmaa olisi kelvannut, ja se olisi myös muistuttanut tuotekuvaakin. Miksihän ovat toimittaneet vanhaa väriä tilanneille uuden vaaleanharmaan version… en voi käsittää. 🙁 Sisustuksessa väreillä on aika suuri merkitys ja vaaleanharmaa on sen verran kaukana mustasta, että itse en ainakaan tee kompromissia tyynynpäällisen suhteen. Voi hitsi. :/
Ompa harmillista, et tälläinen sattunut kohdallesi! Ihme toimintaa H&M:ltä, en ymmärrä miksi he eivät ole voineet informoida millään tavalla.. Ja ihan täysi syy sulla on asiasta valittaa, kyllä minuakin sapettaisi! Ei muuta kun palautetta eteenpäin!
Heli: Informointi on asiakasystävällistä ja kunnoittavaa toimintaa. Tottakai minua olisi harmittanut, että en saisikaan mustavalkoista tyynynpäällistä mutta olisin silti ollut tyytyväinen palveluun ja siihen että minuun olisi oltu yhteydessä asian tiimoilta. Nyt tuntuu siltä että kokeillaan kepillä jäätä, koska eihän kukaan jaksa palautella vitosen tyynynpäällistä. 🙁
Mä odottelin usean kuukauden ajan H&Mltä jälkitoimitukseen jääneitä unelmahousujani. Reissussakin hypistelin useita samantyylisiä, mutta jätin ostamatta koska ne HM housut oli piakkoin tulossa… No Suomeen tultuani ihmettelin miksei ne olekaan jo tulleet ja netistä kun katsoin koko housut olivat hävinneet tilaustiedoistani. Kiva! Olisin voinut ostaa Dubaista vaikka monet kivat housut, mutta nyt mulla ei ole sitten yksiäkään. MÖÖÖÖ 🙁
littleB: Voihan sanonko mikä. :/ Minulle on pari kertaa käynyt myös noin ja kyllähän se harmittaa. Sinua varmasti vielä enemmän, koska Dubaista olisit saanut varmasti useammat ja kivemmatkin housut samalla rahalla. 🙁
Mä tilasin tuon tyynyn kans mustalla tekstillä… Tuli harmaalla tekstillä.. nooh sopiihan seki sisustukseen vaikka ei oo sama asia 😀 en jaksanut alkaa palauttaan 5€:n päällistä 😀
Suski: No voihan kettunen. 🙁 Harmaa on kyllä ihan kaunis ja varmasti sopiikin monen kotiin, mutta minulle se ei passaa. 😀 Yleensä en jaksa pienistä vinkua, mutta nyt meni jotenkin niin yli hilseen, kun näitä "mokia" on tapahtunut tässä jo useasti kolmen kuukauden aikana. JOulukuun alusta asti olen yrittänyt tehdä tilausta ja saadakin vielä jotakin kotiin asti, ja nyt kun viimein paketti tuli niin eiköhän siellä ole sitten väärän värinen tyynynpäällinen. Huoh. 🙁
Ja sanomattakin taitaa olla selvää, että jälkitilaukseen joutunutta 2,95 hintaista kynttiläpakkausta ei toimiteta ja peruin loputkin avoimena olleet tilaukseni. Harmi, mutta ehkä parempi jatkossa näin.
Koska asun Helsingissä, en ikinä käytännössä osta netistä. Lisäksi posti sijaitsee turhan kaukana ja ne normaalit teko- ja oikeat syyt.<br />
Mä sitten innostuin ja tilasin yhden pussilakanan samasta firmasta ja vasta pesun jälkeen tajusin ettei pussilakanassa ole reikiä ylhäällä. Kesti aika kauan ennen kuin sain ne ommeltua.<br />
Tämähän on helpommin sanottu kuin tehty, mutta ensi kerralla : hae suoraan liikkeestä. Pääset paljon helpommalla.
lanttuleikkuri: Henkan myymälä on niin vaivaalloisen matkan päässä, etten koskaan jaksa raahautua sinne ostoksille. 😀 Sanoo siis ihminen joka asuu liiankin hyvien kulkuyhteyksien päässä. :D<br />
<br />
Minä taidan suosiolla jättää Henkkamaukan ostokset jatkossa väliin, eipä siellä useinkaan ole mitään must have-juttuja, ja jos onkin niin ei niitä ikinä saa. 😀 Kauppoja on kuin sieniä sateella ja Henkkamaukan valikoiman skippaan jatkossa kokonaan. 🙂
H&M:n pussilakanoissa ei eurooppalaiseen tapaan ole koskaan reikiä ylhäällä, joten sitä tuskin huomaa myymälän muovipaketeistakaan 🙂 kieltämättä melko ärsyttävät käyttää, mutta niihinkin oppii.
Anna: Ei sitä kyllä näe muovipakkauksen päältä. 🙁 Mallikappaleesta onneksi, mutten tiedä kuinka paljon myymälässä on esillä lakanatuotteita. Itseäni tuo reiättömyys ei haittaa, mutta olisihan siitäkin tietysti ihan kiva mainita jo tuotetiedoissa, esim eurooppalaista mallia tms. sanamuodolla. 🙂
Piti vielä tähän lisätä, että mitä puutteellisemmat tuotetiedot, sen varmempi palautus. Tämä olisi hyvä aina muistaa nettikauppojen ylläpitäjien. 🙂
Eikö niissä enää ole? Itselläni on 2klp:tta H&M:n vaaleanharmaita valkoisella printilla pussilakanoita joissa on reiät ylhäällä. <br />
<br />
Ah! Ihana kuulla että muitakin sapettaa H&M:n nettitoiminta, lakkasin itsekin ostamasta netistä kun sain jatkuvasti vastaan sitä että tilaamani tuote olikin loppuunmyyty eikä siitä vaivauduttu ilmoittamaan, tai sain tuotteen mutta kokoa pienempänä tai neljää kertaa suurempana (kuinka kiva mekon kaulus roikkuu navassa) tai väri on vaihtunut matkassa. Nykyään on vielä riesana se että jotkut tuotteet tuntuvat olevan online exclusive esim. noita ylva skarpin tyylisiä kynttilöitä en ole nähnyt kivijalkakaupassa.
No voihan harmitus.<br />
Itse kyllä olen tilaillut henkkamaukasta paljon kaikkea, niin vaatteita kuin kodin juttujakin. Ja ihan kivasti on sujunut. Muutaman kerran on vaatteiden kanssa käynyt niin, että jotain ei sitten olekaan saanut, mutta yleisesti ottaen ei mitään ongelmaa.<br />
<br />
Mulla on tuo sama päälinen mustalla tekstillä, mutta mulla onkin se luonnonvalkoinen.
Marie: MInullakin sujui ennen ihan ookoosti, jotain pientä ongelmaa oli vain ja niitäkin harvakseltaan. Nyt viimeisen vuoden on ollut mitä ihmeellisimpiä juttuja, tuotteita ei ole, niitä ei toimiteta, tuotekuvat ei täsmää tai mikä rasittavinta – toimitus menee kuukausien päähän ja siitäkin saattaa vielä siirtyä eteenpäin. <br />
<br />
Minun tyynynpäällinen ei ole myöskään ihan vitivalkoinen, hieman kermaan taittaa tuo harmaatekstillinenkin.
Itse tilasin tässä postauksessa <a rel="external nofollow" href="http://nauravanappi.blogspot.fi/2014/02/ystavanpaiva-ja-kodin-kevaisempi-ilme.html" target="_blank">http://nauravanappi.blogspot.fi/2014/02/ystavanpaiva-ja-kodin-kevaisempi-ilme.html</a> näkyvän keltaisen tyynyn myös hennesiltä. Tuotekuvissa se oli todella kirkas, melkein sitruunainen. No, livenä se on sinapinvärinen. Olisi ollut kiva saada maininta tuosta selostuksessa. Lisäksi toine puoli on valkoinen keltaisilla kuvilla, mutta siitä ei ollut kuvaa. Luki vain, että toinen puoli erilainen. Ei näemmä voi noihin tuotekuviin luottaa :/
Laura: Keltaisiin tekstiileihin olen itsekin pettynyt pariin otteeseen. Ystäväni on tilannut muutamia sitruunankeltaisia tyynynpäällisiä ja tummaa sinappiin vivahtavaa keltaista on tullut. Myös vihreän sävyissä on paljon heittoja tuotekuvan ja todellisuuden välillä, moni kirkas vihreä onkin sellainen tumma ja tunkkainen. Muistaakseni Henkkamaukankin sivuilla lukee, että eivät vastaa tuotekuvien oikeellisuudesta, eli heittoja voi tulla niin värien kuin oletettujen materiaalien suhteen. Tämä käytäntö taitaa olla nykyisin melkein kaikissa tuotekuvissa, olivat sitten kuvastomuodossa tai nettisivulla. Tämän osittain ymmärränkin, koska tietokoneen ruutu saattaa vääristää värisävyjä, mutta silti olettaisin automaattisesti että mustalta näyttävä teksti ei ihan vaaleanharmaaksi vääristyisi. 😀 Nyt jaksaa jo naurattaakin tämä tyynynpäällisepisodi, mutta opetuksen kyllä sain. Sen viimeisen. 🙂
Milla: Eikö näy edes peruutetuissa tilauksissa omilla sivuilla???? Todella omituista että noin katoaa, mutta en jaksa enää olla ihmeissäni mistään. 😀
Onpa tosi kurjaa toimintaa H&M:lta! Kyllähän tuollaisesta vaihdosta pitäisi infota, kyllä kai tilaaja itse valitsee itselleen sopivan tuotteen ja muistaa mitä on tilannut. Erikoista toimintaa! Laittaisin kyllä palautetta H&M:lle. Harmi, että tuli ylimääräistä vaivaa sinulle ihan turhaan!
Jenni: Palautetta on laitettu, taas, mutta aika turhaa se tuntuu olevan. 🙁
Irina: Tuo on kanssa aika omituista asiakaspalvelua, että tehdään olettamuksia asiakkaan puolesta. Heidän olisi pitänyt olla sinuun yhteydessä ja kysyä sopiiko sinulle että jälkitoimitukseen jäänyt tyynynpäällinen lähetetään postiennakolla vai haluatko peruuttaa tyynynpäällisen tilauksen kokonaan. Pienemmällä vaivalla olisivat sinulle laittaneet sähköpostia ja kysyneet kuinka haluat että toimitaan. Nyt he lähettivät sen postiin, se oli postissa parisen viikkoa ja palautui takaisin. kaikki kirjaukset sun muut hommat veivät takuulla enemmän aikaa ja vaivaa kuin yhden asiakaspalvelijan sähköpostin lähetys. Höh. 🙁
Täälläkin ollut ongelmia henkkamaukan nettiostosten kanssa! Yhdessä tilauksessa toimitusaika oli noin ikuisuus ja vihdoin kun vaatteet perille tuli yksi paita oli väärää kokoa. No ei muuta kuin vaihtamaan oikeaan tuotteeseen. Taas pitkä odotus ja kun paketti uusi saapui oli paita väärän värinen. Kyllähän virheitä kaikille sattuu, mutta tuolla h&m:llä ne tuntuu olevan sääntö eikä poikkeus!<br />
<br />
Tuotekuvat myös siellä ovat välillä aivan päin mäntyä. Olen monesti meinannut juurikin tyynynpäällisiä tilata, mutta onneksi ehdin nähdä ne liikkeessä ensin. Netissä kuvia kirkasvärisistä tyynyistä ja kaupassa myynnissä hailakoita ja sävyltään täysin erilaisia! Luulisi, että tuollainen "valheellinen" mainostaminen itse merkillekkin olisi haitallista.
Ella: Auts, tuollainen jo kirpaiseen ja kovaa. Kolme kertaa saa pettyä putkeen, tosi kurjaa. :(<br />
<br />
Tuotekuvien värit ovat ainakin päin prinkkalaa, moni valkoisena myyty ja kuvassa vitivalkoiselta näyttävä tuote onkin kermainen. Ja keltaisista tyynynpäällisistä osa on sinappisia. Värisävyjä kun on melkoisesti, oli hyvä täsmentää niitä myös meille asiakkaille. Pelkkä valkoinen tai keltainen kun ei lopulta kerro juuri mitään, jos kuvaankaan ei voi luottaa. 🙁
Multa ei ole tilauksia hävinnyt, mutta silloin (suht harvoin) kun HM:ltä jotain tilaan, niin poikkeuksetta joka kerta jotain menee palautukseen tai ainakin vaihtoon. Toimitusaikojen kanssa on myös ollut säätöä. Jouluna ajattelin ostaa punaisia kynttiläpurkkeja, ja koska niitä ei liikkeessä ollut (vain valkoisia ja harmaita, kysyin myyjältäkin) niin tilasin sitten netistä. Noh, ei mennyt kauaa kun ilmoittivat että tuote on loppuunmyyty eikä sitä enää saa. Tästä muutaman päivän päästä kävin uudelleen kaupungilla ja myös HM:llä ja siellähän niitä punaisia purkkeja olikin pilvin pimein.. 🙂 Loppu hyvin kaikki hyvin, mutta tulipahan taas säädettyä. <br />
<br />
Onko sulla Miia muuten alkuperäisen tilauksen tiedot vielä tallella? Jos on niin tsekkaappa ihan mielenkiinnosta, että onko siinä mustatekstisessä päällisessä sama tilausnumero kuin nyt tuossa harmaassa… Koska jos on, niin on kyllä tosi jännä että tuosta noin vaan menevät vaihtamaan tuotteen väriä.
Siru: heiii, sama ongelma oli muuten punaisen pöytäkynttilän kanssa täälläkin. 🙂 Tilasin nimittäin sen ja punavalkoisia tyynynpäällisiä joulua varten joskus marraskuun puolivälin kieppeillä, mutta kynttilä olikin loppuunmyyty ja tyynynpäälliset eivät vastanneet kuvaa, joten lähetin ne takaisin. Kyseiset päälliset olivat ne raidalliset punavalkoiset ja kuvassa värit olivat tosi ihanat (kirkkaan punainen ja vitivalkoinen). Todellisuudessa päällinen oli viinipuna-kermainen, eli aivan kamala. 😀 Ja tosiaan nettiinkin ilmestyi niitä kynttilöitä myöhemmin lisää, jolloin sain omani. Harmikseni kynttiläkin oli viininpunainen, eikä sellainen helmiäiskirkkaanpunainen, kuten kuvassa. Olinkin jo ehtinyt unohtamaan tämän episodin kokonaan. :)<br />
<br />
Tuotenumero tästää tilausvahvistusta ja tuotenumero on sama sekä pakkauspussissa että hintalapussa joka on kiinni tyynynpäällisessä.
Ai kauhiaa. Kyllä pitää nyt sanoa, että jo on ihmisen murheet suuria! Ehkä jos elämä saisi vähän muita huolenaiheita kuten meikäläisellä, niin …<br />
<br />
Itse odotrelen siirtoelintä ja lapsi sai juuri syöpädiagnoosin, että voihan tyynynpäällinen tai kuten Himmi, että en mie voi kuule sulle tössä tyynynpäälliseksi muuttua.
Saara: Tässä tuskin on tarkoitus alkaa kilpailemaan elämän ongelmilla. Minunkin elämässäni on vaikka mitä murehtimisen aihetta, mutta ne eivät blogiini kuulu eivätkä ne pois sulje sitä että harmittaa tälläinen episodi yhdestä tyynynpäällisestä. :(<br />
<br />
Voimia sinulle tulevaan! ♥ ♥ ♥
Hei ihan oikeasti, miten aikuinen ihminen voi ajatella noin? Kenen elämä tässä maailmassa on niin täydellistä, että ei olisi isoja ja "oikeita" ongelmia? Ja miksi pitää lähteä vertailemaan tai pätemään näillä omilla ongelmilla. Olen monta kertaa saanut kantapäänkin kautta oppia, että toisten täydelliseltä vaikuttava elämä onkin todellisuudessa jotain aivan muuta. Ei siis kannata olettaa mitään, vaikka toinen hymyilisi sinulle ja vaikuttaisi onnelliselta. Siellä takana voi olla kaikkea muuta, jota henkilö ei halua jakaa sinun kanssasi. Kaikki meistä eivät julkista koko maailmalle elämämme suuria katastrofeja. Me ihmiset kun pyrimme selviytymään niin eri tavoin, ja joillekin ainoa tapa selviytyä, on kätkeä kaikki sisälleen. :-/ Voimia kuitenkin sinulle Saara, toivottavasti sekä sinä että lapsesi paranette!
Voi kökkö :/ Ei kiva :/ Tietekki saapi narista tuommosesta<br />
<br />
Mulla ei oo koskaan ollu ongelmia H&M ja oon tilannu paljon (vähän liikaaki) tekstiilejä sieltä :)<br />
Aina ollu just se mikä netissä kuva ollu.<br />
Oisko se värijuttu se, että sitä näyttöä pittää liikutella että saapi kunnola värin esille…siis mie läppäriä kääntelen ja katon isolla kuvvaa milloin mistäki suunnasta, ja aina on ollu just se väri mikä pitänykki.<br />
En ossaa kirjottaa miten kääntelen näyttöä mutta jos esim. kattoo alhaaltapäin kuvvaa, se väri on erilainen ku kattois ihan suoraan kuvvaa :)<br />
<br />
Valaistuski näytöllä aiheuttaa joskus vääriä värisävyjä omile silmile. <br />
<br />
H&M pussilakanoista sen verran, että meän kaikki usiammat pussilakanasetit kyllä omistaa ne reijät sielä ylhäälä, mutta toisin on osasa Ikean pussilakanoista..<br />
Jännä, ettei teän H&M-pussilakanoisa oo reikiä ja meän on joka ikisesä, ja vielä painonapit helmasa, ja erittäin laadukkaita vaikka onki edulliset<br />
<br />
Ja ne tuotteethan ei pysy sielä ostoskorisa jos joku on ehtiny siis ostaa tuotteet loppuun, eli vaikka oiski ostoskorisa tuotteet, ja seuraavana päivänä mennee kattoon niin saattaapi olla ettei ennää oo sitä. Ja tiän ettette tarkottanu välttämättä tuota katoamista…<br />
<br />
Ja mie en etes laita tillausta jos joku tuote on josaki 3kk pääsä vasta tulosa 🙂 Ei tuu pettymystä ja kauhiaa ootteluntuskaa :)<br />
<br />
Toivottavasti saatte parempia kokemuksia myöhemmin jos vielä ostelette sieltä 🙂
Meän Satu: Tilaamani tyynynpäällinen on valkoinen.<br />
<br />
Tilauksen yhteenveto:<br />
<br />
Toimitus Tuotenro Kuvaus Koko Väri Kpl Hinta<br />
10-14.2 66-4046 Kanvaasityynynpäällinen 50X50 Valkoi<br />
<br />
Kuva oli se joka on postaukseni ensimmäisen kollaasin vasemmalla puolella. Se kuva ei vastaa enää tätä uutta kuvaa ja tuotetta jonka sain, eikä kuvan mukaista tyynynpäällistä enää edes ole valikoimassa. Ovat siis vaihtaneet kuvan jälkikäteen ja ihmettelenkin nyt että miksi näin. Kemanvalkoinen on ihan oma tuotteensa, eri tuotenumerokin.
Ahaa okkei :)<br />
No voihan pöh, jännä miten ne on vaihtanu sen tuolleen…höh, ihme<br />
Ettei oo vahingosa ollu väärä kuva jostaki vaikka Saksan H&M:stä, villi heitto 🙂 mutta ois ne voinu kyllä ilmottaa jotaki vaihosta….
On tuola H&M:lä tuota tummemmala tekstillä olevaa…<br />
eli tumma teksti löytyy kohasta luonnonvalkonen ja tuo harmaa kohasta valkonen<br />
Tuotenumerot on erit molemmisa<br />
<br />
<a rel="external nofollow" href="http://www.hm.com/fi/product/15995?article=15995-A#article=15995-A" target="_blank">http://www.hm.com/fi/product/15995?article=15995-A#article=15995-A</a><br />
<br />
<a rel="external nofollow" href="http://www.hm.com/fi/product/15995?article=15995-A#article=15995-F" target="_blank">http://www.hm.com/fi/product/15995?article=15995-A#article=15995-F</a>
Meän Satu: tuotenrolla 66-4046 tilaamani valkoinen tyynynpäällinen ei vastaa sitä kuvaa, mikä oli tuotekuvana tilaushetkellä. kermanvalkoinen on ihan omansa, eri väri, eri koodi ja eri tuote. Kiitos kuitenkin. 🙂
Minä tilasin saman tyynyliinan kuin Miia. Tuotenumero on 66-4046 ja väri valkoinen. Tuotekuvassa teksti oli musta eikä harmaa kuten nyt. Pidin tyynyliinan koska harmaanakin se sopii sisustukseen.
Totta kai pitää saada sitä mitä tilaa. Palautusprosessi on oikeasti vaivalloinen, varsinkin, jos tilaa toisen tuotteen tilalle tai on maksanut postiennakolla… Odottele siinä sitten monta viikkoa uutta tuotetta tai rahoja takaisin.
Mun kaveri on tilannut viime vuonna tuollaisen tyynynpäällisen ja ihan mustan tekstin hän on saanut. Mutta voi harmi että sinulle on sattunut tuollainen henkkamaukan moka. <br />
<br />
Nyt kyllä aloin miettimään tilaustani. Aijoin tilata henkkamaukalta neljä koko valkoista tyynynpäällystä ja yhden kirkkaan keltaisen jossa on kuvioita. Mutta siis en todellakaan niitä tarvi tai edes halua jos se onkin sinapinkeltainen ja toisella puolella valkoinen. <br />
<br />
ihme toimintaa henkkamaukalta tuollainen. Kyllä niiden tuotekuvien pitäisi koo totuus kertoa. Ai että nyt alko ihan todella harmittammaan tuollaset jutut. Uhan oikeus Se sinullaki on kertoa tuollasesta mokailusta. Ja kiitos siitä että kerroit tuosta, nyt menee täysin totaaliseen harkintaan tuo tilaus..<br />
<br />
itselläni on tainnut mennä kaikki henkkamaukan tilaukset tähän mennessä oikein. Aika vähän sieltä kyllä on tullut tilailtua.