KAUPALLISET YHTEISTYÖT

Oma Koti Valkoinen on kävijämäärältään yksi Suomen suurimpia ja suosituimpia blogeja. Yli kahdentoista toimintavuoden aikana blogissani on vieraillut huikeat 5 miljoonaa suomalaista lukijaa ja blogipostauksia on luettu yli 25 miljoonaa kertaa.

Oma Koti Valkoinen -blogista on rakentunut erittäin vaikuttava kanava ja kustannustehokkaan palvelukonseptimme avulla tavoitatte noin 75 000 sisustuksesta, ruoasta ja kotimaisista tuotteista kiinnostunutta suomalaista.

Yli vuosikymmenen aikana olen toteuttanut useiden arvostettujen yritysten kaupallista viestintää sisällöntuotannon ja yhteistyöjulkaisujen muodossa, kuten Genelecin, VM Carpetin, Muuramen, Polarian, Tapio Anttilan, Iittalan, Stockmannin, Moccamasterin, Villeroy & Bochin, Dysonin, Savon ja Gigantin kanssa. Minulle tärkeimpiä arvoja ovat aito kiinnostus ja yhteys brändiä kohtaan, mikä välittyy lukijoille autenttisena ja luonnollisena sisältönä.

Vahvuuksiani ovat monipuolinen markkinoinnillinen ammattiosaaminen ja luova kirjoittaminen, jossa on huomioitu visuaalinen vaikuttavuus ja hakukoneoptimointi. Olen opiskellut sisällöntuotantoa ja hakukoneoptimointia mm. Hubspot-koulutusohjelmassa ja täydentänyt osaamistani opiskelemalla graafista suunnittelua, valokuvausta sekä verkkosivujen rakentamista.

Kirjoittajana olen vastuullinen ja sana on hallussa. Faktapohjaista tekstiä maustan intuitiivisyydellä ja omakohtaisilla kokemuksilla – blogipostauksista löytyy kauniiden kuvien ohella aina hyvä ja mielenkiintoa herättävä poljenta.

Minuun saat yhteyttä sähköpostitse, laita siis rohkeasti viestiä!

[email protected]

Muutamia esimerkkejä yhteistyökumppaneille toteuttamistani julkaisuista:


Seuraa myös somessa 

Miia / Oma Koti Valkoinen - -

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *