Oma Koti Valkoinen on kävijämäärältään yksi Suomen suurimpia ja suosituimpia blogeja. Yli kymmenen toimintavuoden aikana blogissa on vieraillut huikeat 5 miljoonaa suomalaista lukijaa ja blogipostauksia on luettu yli 24 miljoonaa kertaa.
Oma Koti Valkoinen -blogista on rakentunut erittäin vaikuttava kanava ja kustannustehokkaan palvelukonseptimme avulla tavoitatte noin 75 000 sisustuksesta, ruoasta ja kotimaisista tuotteista kiinnostunutta suomalaista.
Blogin kirjoittaja Miia Salmi on tehnyt lukuisia kaupallisia yhteistöitä useiden arvostettujen yritysten kanssa, kuten Genelecin, VM Carpetin, Muuramen, Polarian, Tapio Anttilan, Iittalan, Stockmannin, Moccamasterin, Villeroy & Bochin, Dysonin, Savon ja Gigantin kanssa. Miialle tärkeintä on aito kiinnostus ja yhteys brändiä kohtaan, mikä välittyy lukijoille autenttisena ja luonnollisena sisältönä.
Miian vahvuuksia ovat monipuolinen markkinoinnillinen ammattiosaaminen ja luova kirjoittaminen, jossa on huomioitu visuaalinen vaikuttavuus ja hakukoneoptimointi. Hän on opiskellut sisällöntuotantoa ja hakukoneoptimointia Hubspot-koulutusohjelmassa ja täydentänyt osaamistaan opiskelemalla graafista suunnittelua, valokuvausta sekä verkkosivujen rakentamista.
Kirjoittajana Miia on vastuullinen ja hänellä on sana hallussa, blogipostauksista löytyy kauniiden kuvien ohella hyvä ja mielenkiintoa herättävä poljenta.
Lisätietoja ja yhteydenotot kaupallisiin kampanjoihin liittyen:
Muutamia esimerkkejä Miian pitkäaikaisista yhteistyökumppaneista:
Seuraa myös Instagramissa
Mainos alkaa
">
Mainos päättyy