Hutiin mennyt aleostos – Vihreä Hee-tuoli

Tilasin sisustusalesta Hayn vihreän Hee-tuolin, jota kaavailin räiskyväksi yksityiskohdaksi ruokapöydän ääreen viherkasvien rinnalle. Tuolin vihreä sävy oli kuitenkin pettymys, luonnossa se oli todella kirkas ja keinotekoisen näköinen shokeeraavan vihreä. Hetken aikaa mietin että olisin maalannut tuolin oikean väriseksi itse, mutta päädyin lopulta palauttamaan sen takaisin kauppaan.

Hay Hee tuoli vihreä ja hutiostos Omakotivalkoinen

Yhden kuvan nappasin muistoksi tästä visiitistä. Tuoli tuli, tuoli oli ja tuoli meni – sen pituinen se. 🙂

Aurinkoista päivää kaikille!


Seuraa myös somessa 

6 kommenttia “Hutiin mennyt aleostos – Vihreä Hee-tuoli

  1. Onnistuneena tuo olis ollut loistoveto! 🙂 Jos oma tyyli olis yhtään sinnepäinkään, yhdistelisin ruokapöytäni ääreen erilaisia vanhoja tuoleja. Taidan kuitenkin olla moiseen liian jäykkä ja modernimman ilmeen perään 😉

    1. Blondi: No sanos muuta, niin ihanalta olisi näyttänyt yksi raikkaan vihreä tuoli tammen ja valkoisen kanssa, kun kimpuissa ja viherkasveissakin olisi ollut samaa sävyä joka sitoo yksinäisen tuolin osaksi sisustusta. ♥ ♥ ♥ Mutta värisävy oli täysin väärä, snif. :´)

  2. Harmi, ettei onnistunut tuo aleostos 🙁 mutta itsekin oppinut sen, ettei kannata pitää mitään, mikä vähänkään mietityttää, koska ei se ajan kanssakaan sen oikeammaksi muutu.

    1. saparo: Olen ollut tosi huono palauttelija ja pitänyt yleensä kaiken vaikka olisin ollut heti ensisilmäyksellä sitä mieltä että ostos ei mennyt ihan nappiin. Viime aikoina olen kunnostautunut ja vaikka tuolista olisin saanut maalaamalla tosi kivan, päädyin palauttamaan sen. Harmittaa että tuo vihreän sävy oli noin ätläkkä ja räikeä, ideana tuo värituolin lisääminen olisi nimittäin toiminut tosi kivasti. 🙂

  3. Sinä kun olet kova nettishoppaaja niin oletko törmännyt tuohon peruuttamisoikeus juttuun palautuksien yhteydessä?<br />
    <br />
    En ole uskaltanut tilailla netistä mitään kun en ole varma, olenko ymmärtänyt asian oikein…<br />
    <br />
    Eikö siis enää asiakaspalautukset tehdä vanhaan tapaan (paketti postiin, palautuslappu mukaan) vaan pitää vielä erikseen yritykseen ilmoittaa, että haluaa peruuttaa tilauksensa. Vai olenkohan ymmärtänyt asian ihan väärin?

    1. Nina: En ole vielä törmännyt muutoksiin, olen vain pari kertaa ainoastaan nettitilaillut 13.6 jälkeen ja nekin tutuista liikkeistä. Nettikauppojen toimitusohjeissa lukee palautuksesta, useimmat ovat pitäneet palautukset maksuttomina ainakin toistaiseksi. En ole palauttanut muuta kuin vääränkokoiset alevaatteet ja väärän värisen aletuolin Stockmannille enkä tehnyt kummassakaan tapauksessa erillistä ennakkoilmoitusta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *